sobota, 28 lutego 2015

Wekendowe przemyslenia o samurajah i gladiatorach.../Weekend thoughts about samurais and gladiators...

W domu cisza i spokój, popracowałem trochę nad modelami do września...a potem wziąłem sie za czytanie.
Red Sand Blue Sky 2e - szybko sie to czyta, trzeba sobie wynotować najważniejsze sprawy i zrobić recke...zawsze podobaly mi sie walki gladiatorów (Spartacus anyone?!;) ). Czemu by nie, tylko w jakiej skali? 20/28mm?? Naaahh - a moze 1/32?
Italeri 6869 Gladiators - 16 figurek gladiatorów i zwierzaczków puchatych... Starczy az nadto, może będą mieli ich w moim lokalnym sklepie? Zobaczymy w poniedziałek...
A wlasnie apropo zakupow - na tygodniu postaram sie uzupelnic polakow do 1000pkt. Potrzeba jeszcze jakiś czolgus (Renault R35/M39), moze jakas zaloge do niego, paczke polskiej piechoty i...PZL P-11c! Tak wiem ze lista polakow nie obejmuje lotnictwa ale dla klimatu! A moze będzie można go uzyc w Battlegrupe?
Trzeba by tez zakupić wermacht...i cos skleic na 1200/1500pkt
A jak juz przy zakupach jesteśmy - lubię amazon.com - maja fajne obnizki cen na swoje produkty na kindle. Kupiłem sobie podręcznik do Ronina (Osprey pub.) za jedyne 6$!!
Zvezda ma slodkie figurki samurajow, będzie ladnie i tanio!
Ot i tyle biore sie za dalsze klejenie!


  

My house is quiet - was working a little on my polish for september39 and reading some stuff...
The "stuff" was the Red Sand Blue Sky 2e rulebook - must say i like it! Like the rules, like gladiator fighting in general!! So im going to make some notes and...do a review later on.
But going back to gladiators - i was thinking what scale...20/28?? Naahh maybe something bigger? 1/32 anyone? Italeri 6869 Glatiators set! 16 miniatures of gladiators and fluffy animals ;)
I hope my local model shop has them...
And speaking of my local shop - gonna have to buy some more stuff for my polish - need a tank (Renault R35/M39), some crew members from scibor maybe, one more box of polish infantry and...PZL P-11c! Yep a plane!! I know now planes for polish in bolt action but...i like it so? Or maybe i can use it later in battlegrup; blitzkrieg?
One more thing on a matter of shopping - i love amazon - got some great deals for there's kindle products! Bought Ronin (Osprey pub.) rulebook for 6$!
Now i need miniatures for it...zvezda! Some lovely miniatures in there "new" line of samurai wars!
Its going to be nice and cheap!


1 komentarz: